Pentru oamenii prosti,si PENTRU VOI

Dragii mei ,tuturor care le face placere sa citeasca ce scriu eu pe acest BLOG le spun un singur lucru ,faceti-o in continuare eu tot ce va scriu este adevarat si simt nevoia sa ma exprim daca voi cititi si va place este ok,iar celorlalti gen SIMONA am un singur mesaj: LASA-NE,LASA-NE vedeti-va de treba oamenii buni nu ma intereseza parerea voastra si nici nu am nevoie sa-mi umpleti BLOG-UL MEU cu comentarii inutile si de oamenii sub-nutriti cerebrali,iar pt voi ceilalti ramane-ti fideli in continuare si o sa aflati in continuare multe lucruri ADEVARATE despre ei ,cea mai puternica natie de pe pamant:MANCATORII DE FAST-FOOD.

7 răspunsuri la Pentru oamenii prosti,si PENTRU VOI

  1. Arhi spune:

    pe ei ii fac destepti hamburgherii:)))

  2. gigi spune:

    Foarte , foarte util acest post . Multam ! Sa ne mai zici .

  3. Pusha spune:

    Mda.. Eu am cunoscut o familie…normala as putea spune.. Ma jucam cu fetita lor de trei ani la un moment dat, cu o jucarie, care semana a presa de par, a picior de elefant, a ce vreti voi numai a arma nu, si pe butonul careia daca apasai scotea sunete ciudate si lumina in diverse culori…Ce sa zic? Jucarie toata ziua…Si fetita ma „impusca” si eu ma aruncam pe podea cat mai dramatic cu putinta, si ne distram de minune, pana cand a venit maica-sa.. si cu o fata ingrijorata i-a luat „arma” din mana si i-a zis „Da, puiule, dar nu indreptam asta spre oameni”. Eu, stana de piatra…Mi-au aparut atunci in fata ochilor turnurile gemene si toate ororile umanitatii.. Si mi s-a facut , brusc, o mila imensa de ei.. Adica, daca ajungi sa te ingrijorezi atunci cand vezi un copchil de trei ani cu o…”arma” in mana, sa te gandesti la tot felul de prostii… Mi-e mila de ei.. repet.. Plus alte si alte informatii direct de la sursa, care mi-au ostoit pentru vecie dorinta de a traversa oceanul.. Bafta, Victor! Si iti doresc sa te poti intoarce acasa, intr-o tara de oameni la fel de normali cum sunt acum.. chiar daca avem si uscaturi… Si sa nu uit.. Asta imi doresc si mie:)

  4. Simona Popa spune:

    hai mai taiati un pic, tot ne credem noi asa de destepti. Mai , daca am fi asa de destepti cum ne credem am fi mai bine decat americani , dar pt ca suntem o natie de infumurati care stim putin din toate dar nimic nu facem cum trebuie suntem mult de tot in urma lor. De cate ori ma uit la stirile romanesti imi trece dorul de tara. Fac facultatea in USA si vreau sa spun ca au si ei geniile lor si in momentul in care te invata sa faci ceva, apoi nu te mai intrece nimenea in domeniul respectiv, dar asa suntem noi , ne credem cei mai destepti; ei bine nu suntem, daca eram mai destepti nu trebuia sa plecam in toate tarile stateam naibii in tara noastra alaturi de familie si prietenii. si dacanu ma credeti va invit sa gustati viata de aici nu numa o croaziera si apoi sa ne dam cu parerea

  5. vickdeals spune:

    Draga SIMONA ,te-as intreba eu pe tine de ce ai plecat sa studiezi in USA,si nu ai stat sa studiezi la noi in tara ca si noi aveam facultati recunoscute pe plan mondial,iar absolventii acestor faculatatii sunt recrutati inca din ultimu an de catere ei:MANCATORII de FAST-FOOD si adusi sa munceasca in USA.
    raspuns il stiu si eu si daca te gandesti putin ai sa-ti dai seama de ce am plecat sa muncesc pe vas de croaziera si pt ei,am plecat poate din acelasi motiv din care ai plecat si tu pentru ca GUVERNUL acestei minunate tarii a noastre nu suporta cu nimic tineretu si nu ai cum sa castigi cat sa-ti permiti sa faci ceva.
    Nu stiu la ce facultate esti tu si ce faci in USA din partea mea poti sa dai si cu CURU si nu ma intereseaza nici ce parere ai tu despre ce scriu eu,daca ai sta cu ei nas in nas 11 zile ,cat dureaza un cruz si daupa aia so iei de la capat si tot asa timp de 6 luni nu stiu la ce concluzie ai ajunge tu,este adevarat sunt si oamenii destepti nu neg asta dar si noi avem savanti si academicieni recunoscuti pe plan mondial ,dar acesti oameni sunt putini,la ei predomina PROSTIA si indeferenta, dorinta de a fi condusi ,sunt exact ca niste oi cu un nivel de inteligenta cat al unui sobolan,asa ca draga mea inceraca sa ocolesti BLOG-UL MEU daca nu-ti convine ce scriu!!!!!!!!!

  6. Arhi spune:

    hahahahaha. simonika, atunci cand dai de un prost, incerci sa il faci, ca de aia e prost. cat despre „studiile” tale americane, nu putem decat sa te felicitam si iti uram sa ai un post bun acolo, nu de alta, dar nu am vrea sa te mai intorci aici:))

  7. Yaz Okulu spune:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

Lasă un răspuns

