AMR. 11 zile

A trecut si craciunu.
Zilele trec din ce in ce mai repede ,parca grabindu-mi pasi catre aeroport,ca fiecare am avut si eu musafiri de craciun cu care am mancat si in special am inchinat un pahar pt noroc si sanatate in anul ce va urma.
Dupa ce au plecat stateam si ma gandeam ca mai am si eu putin si trebuie sa plec,atunci o intrebare mi-a vine in cap:
Oi fi si eu doar un musafir? ,am ajuns sa fiu musafir la mine in casa???.
In cap incep sa-mi treaca iar o gramada de lucruri de ganduri,dar nu am cum sa opresc timpul in loc si nici sa arunc in aer guvernu nostru scump si drag care ne-a linistit de la inceput cu sloganul

SA TRAITI BINE.

Dar a uitat sa specifice ceva : sa traim bine unde????
la noi in tara?
sau peste granite unde adevarat poti sa-ti faci un viitor si sa-ti mearga bine.

Lasă un răspuns

