INTELIGENTA ROMANULUI!

Haideti sa va spun ceva. Dupa cum bine stiti, mai am 7 zile si vizita mea pe acasa va lua sfarsit.
CARNIVAL (firma la care lucrez) ma tot presa sa le trimit detaliile de zbor, adica rezervarea biletului din OTOPENI – NEW ORLEANS. Toate bune si frumoase cu o mica exceptie. Un bilet de gen costa cam 2000$ si vorba vine maica: „IN PARTEA AIA ERA MAI IEFTIN’
Vazand ca nu am cale de iesire, le-am trimis mesaj celor de ‘sus’ ca nu pot veni deoarece nu am gasit bilet, nu au trecut cateva ore cand in adresa mea de e-mail ma astepta un ditamai frumusetea de mesaj cu rezervarea mea pentru avion si hotel.
Igeniozitatea noastra dragii mei nu are limite si din experienta mea va spun ca fata de ”MANCATORII DE FAST – FOOD” noi suntem mici genii.

Lasă un răspuns

