S-A TERMINAT VACANTA

Au trecut sarbatorile si odata cu ele s-a terminat si vacanta mea.
Mai am 2 zile de stat acasa, in casa mea, patul meu, camera mea, etc. Nu realizezi niciodata cat de mult inseamna si cata importanta au aceste lucruri mici din viata omului, decat cand vezi ca nu le mai ai si incepi sa le duci lipsa.
Nu prea am chef de scris zilele astea, trebuie sa ma pregatesc de plecare si am atatea ganduri in cap incat s-au suprapus si nu pot scrie nimic. Probabil urmatorul post pe care il voi scrie va fi de undeva de departe si de abia atunci voi incepe cu adevarat sa scriu si sa va pun la curent cu tot ce se intampla pe acolo, vor fi si cateva injuraturi ofuri si altele.

2 răspunsuri la S-A TERMINAT VACANTA

  1. Arhi spune:

    cred ca de-abia astepti sa dai ochii cu pilipinezii tai :))
    O sa imi fie enorm de dor de tine…

  2. costel spune:

    chiar esti dealer de cazinou ?
    la care?
    si eu sunt

Lasă un răspuns

