Salutari din AMERICA

….Dupa un zbor de 14 ore, am ajuns in sfarsit la NEW ORLEANS, unde trebuia sa ma imbarc pe vasul de croaziera FANTASY.

Zborul a fost extenuant si plictisitor, intrebarea la ordinea zilei a fost….PUI sau PASTE, pentru cei in domeniu stiu ce zic, voi ceilalti va trebui sa aflati daca va framanta.
Dupa o noapte la hotel, dimineata printre perdele am zarit si casa mea plutitoare pt cel putin 6 luni. E o barca destul de cocheta si trebuie s-o spun, foarte aprovizionata la barul angajatilor, cu toate marcile de bautura preferate de mine si nu numai
Scriu acum din COZUMEL, un oras din MEXIC, unde am fost uimit sa gasesc o apa foarte curata. Am facut si putina plaja, si am gasit chiar si un restaurant cu profil ROMANESC.
Promit sa va tin la curent in continuare dar acum trebuie sa plec la munca.

5 răspunsuri la Salutari din AMERICA

  1. Oras cu specific romanesc in Mexic? Wow! Se auzeau manele ?

  2. blegoo spune:

    hahahaha. restaurant dude, nu oras;))

  3. celine spune:

    spune-mi si mie, te rog, cum e la shop pe Carnival?
    in curand o sa ma imbarc cu Starboard, dar nu stiu pe ce vas si nici cu ce companie de croaziera….poate va fi Carnival?! Oricum, m-ar ajuta sa stiu mai multe detalii…
    Multumesc anticipat pentru raspunsul tau!

  4. e super misto la stefan, la dracula, in cozumel. eu o sa ajung in curind acolo si o sa-i mai fac o vizita.🙂
    stiu ca tequila nu e ca tzuica si manelele de la el sunt cam vechi, dar merita. iti mai aduci aminte de mancarea de acasa🙂 mai o ciroba de burta, sau de perisoare, mai o salata de vinete, mici sau o friptura… toate sunt bune.
    take care si contract usor..

Lasă un răspuns

