LA CUMPARATURI

Azi am ajuns in NEW ORLEANS si m-am decis ca se impune sa fac unele cumparaturi, dat fiind faptul ca pe barca unele produse strict necesare ca tigarile si altele, au niste scoruri putin cam piperate pentru gustul meu.
M-am trezit pe la 11 dimineata cu un miros de cafea in cabina, cand am deschis ochii am constatat cu placere ca langa patul meu statea un inger de fata siliconata din cap pina-n calcai care s-a gandit ca s-ar impune o tigara si o cafea la acea ora matinala.
Ce sa fac am acceptat ca de, sunt roman si avem si noi o zicala: DACA NU EU ATUNCI CINE:):))
am terminat repede:)mica mea incursiune in lumea miresmelor afrodiziace de tutun si cafea si ne-am decis sa mergem la piata. Sincer sa va spun imi era dor de magazinele americanilor unde si acum constat cu stupoare si nu inteleg de ce ei au asa preturi mici si noi…..ce vrea sa demonstreze GUVERNUL nostru ca putem tine pasul cu ei?????sau chiar sa le o luam in fata???okkkkkkkk, dar asta se poate intampla numai la preturi ca in rest suntem VARZA si la pamant un pensionar are in ROMANIA o pensie de 300 de RONI daca este norocos,iar aici un pensionar aici are 1200$ faceti voi socoteala si ganditiva bine la sloganul care ne-a bagat in mocirla si nu numai::SA TRAITI BINE, ei eu as vrea sa adaug o mica complectare :SA-TI FIE IN CIORBA….
Acum trebuie sa plec la munca dar voi reveni cu alte idei si lucruri reale care mi se intampla aici , in casa mea departe de casa.

Un răspuns la LA CUMPARATURI

  1. blegoo spune:

    pai si care e faza cu tipa siliconata dude?? explica-ne!

Lasă un răspuns

