ALCOOL si MUNCA

Singura grija care o ai pe barca este sa nu ajungi un alcoolist dupa ce te lasi de ea, ca pentru toate lucrurile bune care ne plac trebuie sa platim si un pret.

Incep sa regret PRINCESS-ul ,unde munceam cate 3 -4 ore pe zi si luam si banii frumusei pt asta , si am ajuns aici unde muncesc si 11 ore pe zi si grijile mele sunt daca apuc baru deschis cand termin munca si sa nu iau nu stiu ce boli.

Zici ca esti la magazin doar intinzi mana si alegi, pe barca sunt circa 2000 de crew, din care 1400 sunt femei ,faceti voi socoteala si vedeti media,cat depre sarba siliconata despre care v-am vorbit, e treaba fumata de mult dar ce pot sa zic zici ca erau reale.

Ca orice ROMAN prietenos mi-am facut un cerc de amici, in fiecare seara bautura de ma rupe ficatul dar cum poti sa refuzi un paharel de Jack, care se transforma intr-o sticla si dupa ce ingropi o sticla incepi sa prinzi gustul si mai desfaci una, si cum aburii alcoolului iti dau puteri nebanuite asa te mai trezesti, cand te trezesti, ca nu stii in ce cabina dormi si pe cine dracu ai langa tine pana cand dai patura la o parte si vezi ce natie ai langa tine si daca poti sa schimbi o vorba cu ea fara sa-ti vina s-o bati in cap ca nu stie nici macar o boaba de engleza.

Pentru FLORIN dealerul nu stiu de unde esti dar daca vrei sa afli mai multe despre cum ai putea sa ajungi pe barci poti sa ma deranjezi cu intrebari. Acum va las ca e o zi superba afara in COSTA-MAIA, o apa cum nu am vazut niciodata si un nisip fin, poate prea fin, care iti intra peste tot.

Un răspuns la ALCOOL si MUNCA

  1. Irina spune:

    Foarte interesant blogul tau. Si eu am lucrat ca dealer vreo 2 ani…aveam un prieten care lucra pe vase si el m-a bagat in Palace sa fac scoala. Intr-un final ne-am despartit si de atunci nu am mai putut sa continui meseria asta de dealer care ma ucidea usor dar sigur. Bafta multa si ai grija de tine! Banii sunt frumosi, dar sanatatea e mult mai pretioasa.

Lasă un răspuns

