Viata trebuie traita!!!!!!!!!

Sunt indragostit,poate pt prima data in viata simt ceva pentru cineva nu numai atractie fiza si sex,cred ca atunci cand poti vorbi cu cineva orice si il simti aproape te ajuta cu o vorba buna cu un sfat ,atunci cred ca nu e vorba numai de SEX .
Nu sunt adolescent ca sa mai pun botu la tot ce zboara si mai ales aici unde sunt eu acum dar am trecut prin multe in viata pana la varsta asta si credeti-m am invatat cate ceva.
O cheama RALUCA e dealer ca si mine si este binenteles ROMANCA ,o fata super desteapta si frumoasa sau poate ca asa o vad doar eu,oricum am sa fac niste poze sa le postez pe post sa puteti sa va mai clatiti si voi ochii,ce poate fii????, imi dau seama ca din pacate ea o sa plece inaintea mea si nu vreau sa stric nimic din ce avem acum,ne intelegem super misto parca ne cunoastem de o viata si cand nu este langa mine ,adica eu sunt la munca si ea are alt program ma tot uit prin sala sa vad poate totusi o zaresc printr-un colt.
CE SA INSEMNE ASTA ?????????
m-am dus cu capu am inceput sa ma ramolesc ,nu stiu ce sa cred stau si analizez si gandesc tot si incerc sa gasesc un raspuns,normal ca e mai in varsta ca mine pentru ca mereu m-am orientat sa fie asa si ne intelegem super nu stiu ce va fii in contiunuare dar ,cum am promis am sa va tin in continuare la curent cu tot ce mi se intampla.

Un răspuns la Viata trebuie traita!!!!!!!!!

  1. Dani spune:

    Va doresc din tot dufletul sa fiti fericiti!
    Sunt foarte fericita sa aud asta! Ea de unde e de loc, din Romania

Lasă un răspuns

